Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den – fx materiale eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse.
Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at henvende dig til:
Georg Jensen Damask A/S
Dieselvej 1
6000 Kolding
Danmark
Mail:
gjd@damask.dkMangler ved varen betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af f.eks. fejlagtig behandling af produktet.
Vi refunderer fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, hvis reklamationen er berettiget, og forudsat vi er blevet kontaktet skriftligt for returlabel.
Hvis ikke du benytter vores returlabel, tilbagebetaler vi kun det beløb der svarer til vores aktuelle fragtomkostninger. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du dog ikke merudgiften refunderet.
Når vi modtager produktet, vil du modtage en e-mail med bekræftelse på, at vi har modtaget produktet til reklamationsbehandling, og hvad den videre proces i forbindelse med reklamationen vil være.
Det letter ekspeditionstiden betydeligt, hvis du medsender beskrivelse af fejl og mangler.'
Såfremt Georg Jensen Damask ikke kan konstatere fejlen på de returnerede produkter, vil disse blive sendt til dig igen.
Produkter, der returneres til Georg Jensen Damask, skal følges af kvittering/faktura hvoraf købstidspunktet fremgår. Såfremt kvittering/faktura ikke følger varen, vil reklamationen først blive behandlet, når denne er leveret.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.